ماتا بهترین بازیکن ماه انگلیس شد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

خوان ماتا به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلستان در ماه اکتبر نامیده شد.

به گزارش کانون سمی هواداران چلسی در ایران، خوان ماتا برای اولین بار از زمان حضورش در انگلیس موفق به دریافت این جایزه از سوی مسئولان و کارشناسان لیگ برتر شد. ماتا در ماه اکتبر توانست 3 گل برای آبی ها در لیگ برتر به ثمر رساند و چندین پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد.
 

ماتای 24 ساله پس از دریافت این جایزه گفت : " من به خاطر این جایزه بسیار سپاس گزارم. این بسیار مهم است که فرم خود را حفظ و پیشرفت کنید، زیرا من هنوز جوان هستم. مهم ترین چیز تیم است و من همیشه تلاش می کنم که بهترین ها را برای تیمم انجام دهم تا کمکی به آن کرده باشم. "
 

ستاره اسپانیایی چلسی که در کنار ادن هازارد و اسکار دوس سانتوس مثلثی فوق العاده تشکیل داده است، در مورد آن ها گفت : " من واقعا از این لذت می برم. آن ها بازیکنانی هستند که دوست دارند با توپ بازی کنند، پاس گل بدهند و به خوبی جا به جا می شوند. آن ها کم و بیش مثل من هستند."

قبل از خوان ماتا آخرین بازیکن چلسی که توانسته بود این جایزه را دریافت کند، داوید لوئیز بود که در ماه مارس 2011 موفق شد بهترین بازیکن لیگ برتر شود.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 108417
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12